Поведението на Караянчева от ГЕРБ напомня танца на умиращия лебед от един популярен балет

КОЙ ВЗЕ ОСКАРА В ПРЕДИЗБОРНИЯ ДЕБАТ ЦВЕТА КАРАЯНЧЕВА – АЛЕКСАНДЪР СИМОВ?

Започвам с важната уговорка. Може и да не ви хареса моята теза, но няма как да не се съобразите с огромния ми медиен опит и десетките хиляди минути пряк ефир в политически дебати, включително и такива от предизборен характер.

Тръпнете да научите кой взе Оскара? Ще ви разочаровам. Статуетките след този дуел в сутрешния ефир на bTV са две.

Единият Оскар е по воля на интелигентните, мислещите, непредубедените хора, не разсъждаващи с клишета и догми. Вторият Оскар отива според интересите и потребностите на чалга аудиторията. На онези с командното мислете. На хората, свикнали да се изразяват с лексиката и тертипите на Вожда. На зрителите, които маршируват в строя, без да мислят. Защото мисленето не е присъщо на хора, лишени от чувство за себедостойнство. Сега вече разбирате, надявам се, че първия Оскар е за Симов – заслужено. Вторият Оскар безапелационно отива у Каратанчева.

Иначе по-големия политически и депутатски опит пролича като плюс за кандидатката на ГЕРБ в Кърджали. Сашо й противодейства с аргументи, факти и доказателства. Отсреща – лавина от епитети, квалификации и нищо казване.

Симов малко самоуверено все пак скочи в полето на кърджалийката и разчиташе в мъничко повече на своята речевитост. Хак да му е, следващия път трябва да пренастрои тактиката си, за да вземе по-голям процент и от непретенциозната част от аудиторията.

Иначе поведението на Караянчева напомняше танца на умиращия лебед от един популярен балет. Балетът на все повече осъзнаващата своето поражение на 26-ти март партия ГЕРБ…

Владимир Танев, Фейсбук