Ресторантът с такса „стол“ отвръща на удара: Шокирани сме от вендетата! Няма да търпим издевателства от клиенти, ще съдим наглите…

Собственикът на ресторанта в Созопол Miloz Fish & Grill, за който всичко говорят от вчера, след като начислиха безумна такса „стол“ на клиентите си, реши да сподели мнението си за случващото се.

Той го направи чрез Фейсбук страницата на заведението, което вбеси лично премиера Бойко Борисов, съобщава БЛИЦ.

„Всички институции са категорични – ресторантът е изряден“, с това изречение започва статусът.

Това обаче не се оказа съвсем вярно, имайки предвид думите на министъра на туризма Николина Ангелкова.

Публикуваме всичко без редакторска намеса:

Шокирани сме от вендетата срещу заведението ни, която се разрази и честно казано – не разбирам защо. Всеки реномиран ресторант по света има такса за минимална консумация или такса „резервация“, която обикновено се плаща предварително.

Ние сме най-оборотното заведение в Созопол този сезон – добри цени, страхотна кухня и невероятна гледка! Нормално е да имаме такава такса, но досега не сме я прилагали. В конкретния случай не сме взели пари на клиентите – просто им обяснихме правилата, заради наглото им отношение към персонала.

Ръководството на ресторанта няма да търпи издевателства от страна на клиенти спрямо персонала, не изповядваме и теорията на г-н Рагин, че туристите имат неограничени права и ще съдим наглите, които сеят лъжи по адрес на ресторанта.

Благодарим на всички за безплатната реклама, както и за възможността да се говори по същество за проблемите в туризма.

В резултат на масираната медийна атака срещу ресторанта, имаме рекордно посещение на страницата от страна на недоброжелатели, но и на много приятели. За щастие, вторите са повече и най-известната маса по Черноморието вече е резервирана и предплатена до края на сезона.

За всички, които искат лично да се уверят в правотата ни, пускаме и специална промоция с тристепенно меню и бутилка шампанско “4 стола за 80 лв“.