Замълчете, политически сили – всички сте с омазани ръце!

„И ВСИЧКИ ВКУПОМ СЪГРЕШИХМЕ“

*** Замълчете, политически сили – всички сте с омазани ръце!

Преди 7 години – на 3 август е парафиран договорът с „Трейс” за ремонт на пътя към Своге, на който стана катастрофата. http://www.api.bg/…/tranzitni-ptisha-v-lot-17-trp-v17pt-ii…/“

Одисеята с този път до деня на катастрофата е преминала през:
*** три правителства на ГЕРБ;
*** едно на БСП (Орешарски);
*** три служебни правителства;
*** 6 министри на регионалното развитие;
*** 6 председатели на пътната агенция;
*** 4 шефове на строителния контрол;
*** и само един пътно-строителен гигант – „Трейс”, доскоро излюбен на Борисов.

Както знаем, сега предстои нова голяма пътна милиарднолевова поръчка – за магистралата през Кресненското дефиле. Както знаем, сега има нов пътен любимец на мястото на стария. Новият любимец е обръчът фирми около Делян Пеевски.

Не хранете илюзии!
Този конкурентен сблъсък обяснява широкото отразяване в медиите на проблемното строителство на пътища. И не само от Трейс. За което иначе толкова години досега се мълчало като за свята тайна.

И за идиота трябва вече да е ясно, че корупцията няма цвят и замерването с обвинения между политическите сили само подпечатва фактът, че пътищата у нас се правят от съответните фирмени обръчи, по съответния некачествен начин и със съответния комисион за властта.

–––––––––
На снимката: през 2011 г. премиерът Борисов открива новият главен офис на „Трейс“ в столичния квартал „Лозенец“. Маса ведомства поздравяват компанията. Давам като пример съобщението на пресцентъра на … Министерството на културата.

И един съвет от мен: премерете ширината на платната на новите магистрални участъци. По стандарт автомагистрала има когато тази ширина на всяко платно е поне 3.75 метра, а на аварийното – поне 2,5 метра
Такива са и заданията. Реалността обаче е друга!

Григор Лилов, Фейсбук